Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ΑΦΗΓΗΣΗ ενός Ελληνα, μετανάστη σε άλλη δημοκρατική χώρα της Ευρώπης:



Όταν ήρθα στην Ισπανία (σοσιαλιστική χώρα και αυτή), πήγα στο Δημαρχείο, για να δηλωθώ,

δηλαδή, να πάρω άδεια παραμονής και άδεια εργασίας (κι’ ας είμαι πολίτης χώρας της E.E). Εκεί μου ζήτησαν:

i) Αντίγραφο ποινικού μητρώου από τη χώρα, από την οποία κατάγομαι (Ελλάδα).
ii) Αντίγραφο ποινικού μητρώου από τη χώρα, από την οποία ήρθα στην
Ισπανία (Γερμανία).
Αυτά τα δύο, για να βεβαιωθούν ότι δεν πήγα "κυνηγημένος" στην Ισπανία, να ζήσω εκεί. Κατόπιν έλεγξαν επιτόπου, εάν εκκρεμεί εις βάρος μου διεθνές ένταλμα σύλληψης από την Europol και την Ιντερπόλ.
iii) Στη συνέχεια μ’ έστειλαν στο ΙΚΑ της Καταλονίας, όπου έπρεπε να κάνω εξετάσεις για ηπατίτιδα, σύφιλη, AIDS, φυματίωση και λοιπές κολλητικές αρρώστιες.
iv) Μετά, έπρεπε να κάνω ένορκη δήλωση, ότι εκείνη τη στιγμή δεν διώκομαι σε καμία χώρα για ποινικό αδίκημα, ούτε διενεργείται αστυνομική ή δικαστική έρευνα εις βάρος μου.

Αφού προσκόμισα όλα τα παραπάνω, έπρεπε να βρω σπίτι, για να μείνω. Στο
μεσοδιάστημα, έμενα σε ξενοδοχείο, καθότι στην Ισπανία απαγορεύεται
σε ιδιοκτήτη, να νοικιάσει σπίτι σε αλλοδαπό, εφόσον αυτός δεν έχει άδεια
παραμονής. Επιπλέον, ο ιδιοκτήτης (σπιτονοικοκύρης) υποχρεούται να πάει με τον υποψήφιο νοικάρη στο τοπικό αστυνομικό τμήμα, για να ελέγξει η αστυνομία το νοικάρη και να δώσει τη σχετική συγκατάθεσή της. Εάν δεν τηρηθεί αυτή η διαδικασία, ο ιδιοκτήτης τιμωρείται με κατάσχεση του διαμερίσματός του.

Η άδεια παραμονής μου εκδόθηκε άμεσα (για έξι μήνες αρχικά) και άρχισα να ψάχνω για σπίτι. Βρήκα σπίτι και πήγα με το σπιτονοικοκύρη στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα, όπου η αστυνομία, αφού έλεγξε κι’ εμένα και την άδεια παραμονής μου, έδωσε τη σχετική έγγραφη συγκατάθεση της.

Με το χαρτί αυτό πήγα ξανά στο δημαρχείο, όπου πήρα άδεια εργασίας. Μετά πήρα από την Εφορία το ΑΦΜ. Μέχρις ότου βρω δουλειά, έπρεπε να πληρώνω το ΙΚΑ από την τσέπη μου (90 € το μήνα), για να είμαι ασφαλισμένος.

Κατόπιν αυτών, μου υπέδειξαν, να διαβάσω κάποιες παραγράφους του ισπανικού δικαίου (όσον αφορά, τι είναι ποινικό αδίκημα, τι πλημμέλημα, κλπ.). Επιπλέον, μ’ ενημέρωσαν, ότι εάν αρχικά, τον πρώτο χρόνο, υποπέσω σε σοβαρό αδίκημα, τότε θα απελαθώ σούμπιτος (sic) προς την χώρα από την οποία κατάγομαι (όχι προς αυτήν, από την οποία πήγα στην Ισπανία) και θα παρακρατηθεί η τυχόν περιουσία μου (λογαριασμοί σε ισπανικές τράπεζες) από το ισπανικό κράτος!

Σημειωτέον, ότι εγώ πήγα μετανάστης στην Ισπανία και όχι λαθρομετανάστης (όπου οι διαδικασίες, για να πάρει κανείς άδεια παραμονής είναι πολύ πιο δύσκολες, είναι σχεδόν αδύνατον).

Ρωτάω λοιπόν τους … βαθιά δημοκρατικούς συνέλληνες:

Στη χώρα μου την Ελλάδα, ποιος από τους λαθρομετανάστες θα πέρναγε επιτυχώς την παραπάνω διαδικασία; Το σχέδιο του Κίσσινγκερ είναι σε πλήρη εφαρμογή και οι προδότες πολιτικοί μας, βάζουν εκατοντάδες λαθρομετανάστες σ’ αυτή τη χώρα, εκτελώντας κατά γράμμα το σχέδιο αυτό.

ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ! Δείτε πόσο ύπουλα, ο θεατρίνος ο Λαζόπουλος, μετά από μεγάλες αποκαλύψεις, γελοιοποιεί αυτούς που ασχολούνται με το πρόβλημα. Ας ξυπνήσουμε επιτέλους, αν και είναι ήδη πάνω από 2.000.000 μετανάστες στην Ελλάδα. Ξυπνήστε, … !

ΥΓ ΑΠΟ BLOGGER, ΠΟΣΑ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΝΑΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΙΛ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΑΛΕΙ?ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΟΛΟΙ.
ΠΑΝΤΩΣ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου